Surly Long Haul Trucker – wersja One More Bike custom

Raz na jakiś czas mamy przyjemność budować rowery na specjalne zamówienie. Tym razem wytyczne były następujące: lekki rower do touringu na stalowej ramie z wysokiej klasy osprzętem. Wybór ramy nie był trudny – Surly Long Haul Trucker to już klasyka ram do touringu. Stal Cro-Mo 4130, cieniowane rurki, wszystkie niezbędne mocowania błotników, bagażnika, koszyków bidonu. W zestawie z ramą jest również widelec ze stali Cro-Mo z mocowaniem na bagażnik typu low-rider.

Surly LHT Custom One More Bike Edition
Surly LHT Custom One More Bike Edition
Surly LHT Custom One More Bike Edition
Surly LHT Custom One More Bike Edition

Napęd to sprawdzone Shimano XT z dodatkiem manetek biegów LX. Hamulce to również Shimano LX. Za przednie oświetlenie odpowiada piasta Shimano LX z wbudowaną prądnicą i lampka Busch und Muller. Błotniki SKS, siodło Brooks, opony Schwalbe Marathon Tour i super wytrzymały bagażnik Tubus Logo.

Surly LHT Custom One More Bike Edition

Waga całości to równe 17kg, więc całkiem nieźle jak na rower wyposażony we wszystko co możliwe :).

Jeśli ktoś jest zainteresowany ramą Surly albo innymi komponentami tej marki to jesteśmy w stanie je sprowadzić na zamówienie. Niedługo będziemy składać zamówienie z dostawą na koniec listopada, więc zapraszam wszystkich chętnych. Jak na razie w zamówieniu są dwie ramy Surly Troll.

Reklamy

Informacje o onemorebikepoznan

Poruszamy się po mieście na rowerach i chcemy zachęcić do tego wszystkich. Pomożemy Ci w wyborze roweru, albo przygotujemy twój do codziennej jazdy.
Ten wpis został opublikowany w kategorii CUSTOM, SURLY, TOURING. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Surly Long Haul Trucker – wersja One More Bike custom

  1. Daniel pisze:

    Witam, proszę o koszt tej ramy razem z widelcem. Czy nadal je państwo sprowadzacie?

  2. warszawiak pisze:

    17kg nawet w tym wyposażeniu jeśli jest to miks xt/lx to dużo. Cenę raczej lepiej przemilczeć jak za takiego’ kloca ‚

    • Generalnie rower był budowany dla niezawodności i wytrzymałości pod wysokim jeźdźcem, więc wagę ma adekwatną i kosztuje tyle co dobry rower.

      • warszawiak pisze:

        Moim zdaniem to nadal wysoka waga, ale jesli ktoś lubi wozić zbędny balast to ok.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s