Renowacja w wyścigowym retro stylu

Niestety nie mam zdjęcia roweru przed renowacją, ale to nic bo efekt końcowy przeszedł nasze oczekiwania i retro wyścigówka prezentuje się bardzo konkretnie. Nie potrzebujemy, więc tego zdjęcia jako dowodu, że coś zostało zrobione. Tak na prawdę to z dostarczonego nam roweru pozostała tylko rama, widelec, sztyca i mechanizm korbowy. Jak każdy porządny stary rower ten też ma swoją historię. Nasz klient dostał go od swojego przyjaciela, który kilka dekad temu ścigał się zawodowo i był to jego rower treningowy.

DSC_0586

Wytyczne co do renowacji były następujące: ma to być szybki rower, ale wyścigową kierownicę (tzw. baranek) zamieniamy na prostą, zachowujemy styl „retro”, nie ma być części Shimano i czarny ma być wiodącym kolorem.

DSC_0585

Tak jak przy każdej gruntownej renowacji operację rozpoczęliśmy od rozebrania roweru na części pierwsze i oddania ramy i widelca do malowania. Skompletowanie części zajęło nam dość dużo czasu, na szczęście nie mieliśmy naglącego terminu i można było spędzić trochę czasu na poszukiwaniu komponentów najlepiej pasujących do koncepcji.

DSC_0584

Z ciekawszych części, które wybraliśmy należy wymienić:

  • klasyczny wspornik kierownicy Dia-Compe Gran Compe
  • siodło BLB Mosquito
  • obręcze H+Son TB14
  • przerzutka Campagnolo Chorus upolowana na Allegro
  • manetki biegów Suntour

DSC_0583

DSC_0581

DSC_0580

DSC_0579

Reklamy

Informacje o onemorebikepoznan

Poruszamy się po mieście na rowerach i chcemy zachęcić do tego wszystkich. Pomożemy Ci w wyborze roweru, albo przygotujemy twój do codziennej jazdy.
Ten wpis został opublikowany w kategorii CUSTOM, RENOWACJE. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s