Piątkowy wideoklip – Ke$ha…

kesha

Generalnie staram się nie krytykować muzyki i wideoklipów, które tutaj publikuję. Najważniejsze jest to, że znajduje się w nich rower. Nie mogę się jednak powstrzymać w tym przypadku. Dziękuję Bogu, że nie mam muzycznej stacji w moim telewizorze, ponieważ chroni mnie to przed ekspozycją na coś takiego. Okazuje się, a przynajmniej Wikipedia tak podaje, że ta pani jest bardzo popularna. Częściowo wyjaśniło mi to również liczbę wyświetleń tego wideoklipu (146 319 341 razy kiedy to piszę) na youtube. Już zacząłem tracić wiarę w ludzkość, ale nie straciłem jej całkowicie ponieważ po krótkich poszukiwaniach okazało się, że są jeszcze piosenki, które mają większą oglądalność i nie powodują, że wszystko mnie boli kiedy ich słucham.

Nie oglądajcie tego.

Informacje o onemorebikepoznan

Poruszamy się po mieście na rowerach i chcemy zachęcić do tego wszystkich. Pomożemy Ci w wyborze roweru, albo przygotujemy twój do codziennej jazdy.
Ten wpis został opublikowany w kategorii PIĄTKOWY WIDEOKLIP. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Piątkowy wideoklip – Ke$ha…

  1. Pingback: Justin Ancheta LiveOnBike | OneMoreBike

Skomentuj

