Poznań Bike Challenge – 100 km zaliczone.

Zapisywałem się na Poznań Bike Challenge pełen zapału i motywacji do treningu, było to wiosną, więc myślałem sobie, że mam kilka miesięcy na treningi. Tych kilka miesięcy szybko przeleciało, a ja w tym czasie muszę się przyznać, niewiele razy przekroczyłem  dystans 50 km… Generalnie to jeżdżę rowerem często, ale krótko.

Podczas rejestracji do zawodów należało podać przewidywaną średnią prędkość. Ja asekuracyjnie podałem 20 km/h, ale miałem cichą nadzieję na osiągnięcie lepszego wyniku. Start tej masy 2000 rowerzystów został podzielony na 200 osobowe grupy, mi przypadła grupa H.

Mój plan na przetrwanie tych 100 km był następujący, pierwsze 75 kilometrów jechać spokojnie, a ostatnie 25 km docisnąć. Plan zrealizowałem i nie dałem się wciągnąć w wyścigi i sprinty, które niektórzy uskuteczniali już na samym początku. Zabrałem ze sobą aparat, żeby pstryknąć kilka fotek na trasie. Efekty możecie podziwiać poniżej.

Poznań Bike Challenge 2014
Poznań Bike Challenge 2014
Poznań Bike Challenge 2014
Poznań Bike Challenge 2014
Poznań Bike Challenge 2014
Poznań Bike Challenge 2014
Poznań Bike Challenge 2014
Poznań Bike Challenge 2014
Poznań Bike Challenge 2014
Poznań Bike Challenge 2014
Poznań Bike Challenge 2014
Poznań Bike Challenge 2014
Poznań Bike Challenge 2014
Poznań Bike Challenge 2014
Poznań Bike Challenge 2014

Uwaga! Powyższe zdjęcie zawiera lokowanie produktu, konsumuję baton Chimpanzee w moim ulubionym smaku rodzynkowo-orzechowym. Widok po dojeździe na metę był imponujący, taka ilość rowerów w jednym miejscu w Poznaniu nie zdarza się często.

Poznań Bike Challenge 2014
Poznań Bike Challenge 2014

Informacje o onemorebikepoznan

Poruszamy się po mieście na rowerach i chcemy zachęcić do tego wszystkich. Pomożemy Ci w wyborze roweru, albo przygotujemy twój do codziennej jazdy.
Ten wpis został opublikowany w kategorii FOTO, IMPREZY ROWEROWE, MIASTO i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

