Mobilna księgarnia

Przyuważone podczas przechadzki po Berlinie. Mała mobilna rowerowa księgarnia, może już nie tak mobilna jak pewnie kiedyś była, ale z tego co widziałem to przynajmniej raz dziennie zalicza wyjazd z pobliskiej bramy. Z tego co moja szczątkowa znajomość języka niemieckiego pozwoliła mi zrozumieć, jest to punkt samoobsługowy, a ta biała puszka którą widać na zdjęciu to kasa/skarbonka …miał być szybki wpis, ale moja uczciwość dziennikarska nie pozwoliła mi tak zostawić tego tematu i zgooglowałem jak umiałem żeby dowiedzieć się trochę więcej… Już wszystko jasne kliknijcie ten link i jak znacie niemiecki to pełne info macie jak na talerzu, a jak nie za bardzo znacie to tak jak ja przetłumaczcie googlem i sami wywnioskujcie o co w tym wszystkim mniej więcej chodzi.

Księgarnia na kółkach - Mobile bookshop
Księgarnia na kółkach - Mobile bookshop

Informacje o onemorebikepoznan

Poruszamy się po mieście na rowerach i chcemy zachęcić do tego wszystkich. Pomożemy Ci w wyborze roweru, albo przygotujemy twój do codziennej jazdy.
Ten wpis został opublikowany w kategorii NIETYPOWE ROWERY, PODRÓŻE, RIKSZA i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Mobilna księgarnia

  1. Maciej Kurek pisze:

    Fajny pomysł. Podobne inicjatywy są też w Polsce. W Krakowie Wojewódzka Biblioteka Publiczna organizuje czasem akcję „Objazdowy bibliotekarz” – wożą książki trójkołowym rowerem cargo. Ciekawy widok 🙂

Skomentuj

