Surly Troll

Dotarły właśnie do nas zdjęcia roweru zbudowanego na ramie Surly Troll, którą wysłaliśmy klientowi w maju tego roku. Byłem ciekaw co wyczaruje i nie zawiodłem się. 100% sprawdzonych komponentów nie do zdarcia, teraz pozostaje tylko jeździć! Dla nieznających rowerowego tematu wygląda jak najzwyklejszy rower i to też doceniam, bo nie chodzi o to żeby rzucać się w oczy tylko jechać spokojnie przed siebie.

IMG_1140_1

Zdzwoniliśmy się po tym jak dostałem te fotki, pogratulowałem roweru i jego niepowtarzalności oraz skomentowałem, że spotkać drugi taki w naszym kraju to nie taka prosta sprawa. Okazuje się jednak, że wszechświat lubi płatać figle i Troll spotkał drugiego Troll’a, który był akurat w podróży i zatrzymał się pod lokalnym sklepem spożywczym.

IMG_1145_1

Dla dodatkowej inspiracji do złożenia swojego wyjątkowego roweru zaglądnij na stronę Surly.

Informacje o onemorebikepoznan

Poruszamy się po mieście na rowerach i chcemy zachęcić do tego wszystkich. Pomożemy Ci w wyborze roweru, albo przygotujemy twój do codziennej jazdy.
Ten wpis został opublikowany w kategorii CUSTOM, SURLY i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

