Deskorolka w rowerowym?

IMG_20150820_212511

Nie, nie bójcie się, nie zmieniamy branży, od deskorolek są inne sklepy. Miałem kiedyś dłuższą przygodę z deskorolką i wspominam to bardzo dobrze. Skończyła się jednak po tym jak podczas wywrotki pękła mi jakaś mała kostka w nadgarstku. Pęknięty nadgarstek to nie jest wielki problem w życiu nastolatka. Problemem było jednak to, że poza deskorolką moją drugą pasją była gra na perkusji. Mieliśmy wtedy hardcore’owy zespół o nazwie 210 i zaklepany był już nasz występ jako support przed legendą polskiego HC zespołem Schizma na poznańskim Rozbracie. Pęknięty nadgarstek to niestety uniemożliwił… Granie było wtedy moim numerem jeden, więc odstawiłem deskorolkę (przy okazji trochę więcej zacząłem jeździć na rowerze). Teraz, po latach dzięki prezentowi od mojej ukochanej żony ponownie stałem się skaterem, bardziej z rodzaju tych niedzielnych, ale i to się liczy. Poniżej filmik, na który się napatoczyłem przeglądając Facebook’a zamiast pracować. Własnie takie nieszablonowe podejście do deski zawsze mnie inspirowało:

Informacje o onemorebikepoznan

Poruszamy się po mieście na rowerach i chcemy zachęcić do tego wszystkich. Pomożemy Ci w wyborze roweru, albo przygotujemy twój do codziennej jazdy.
Ten wpis został opublikowany w kategorii SKLEP ONE MORE BIKE i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

