Wieszak rowerowy za pedał nie ma już przede mną tajemnic.

Do dzisiaj żyłem w przeświadczeniu, że posiadłem już wszelką wiedzę na temat wieszaków rowerowych za pedał. Trochę ich sprzedałem posługując się przykładem wiszącego przy wejściu do One More Bike roweru. Wszystko wydawało się dziecinnie proste, cztery kołki rozporowe i po bólu, rower wisi.

Dzisiaj jednak życie postanowiło dać mi karcącego klapsa i przywołać do porządku, nie jest się specjalistą tylko dlatego, że zamocowało się jeden wieszak.

Jak się okazuje pomalowana olejną farbą ściana nie trzymała roweru wystarczająco dobrze, nie to co porowata tapeta. Trzeba było zastosować jakieś podparcie przedniego koła. Pod ręką miałem deseczki, z których tworzyłem w międzyczasie stojaki do rowerów  (opowiem o tym prostym w konstrukcji rozwiązaniu przy następnej okazji).

Jak widać na zdjęciu, świeżo pomalowana ściana trochę ucierpiała. Mam nadzieję, że wnioski które tutaj wyciągnąłem pozwolą Tobie uniknąć takiej sytuacji.

A teraz uwaga, lokowanie produktu: Wieszak za pedał Bike Hand YC-28H do kupienia w sieci sklepów One More Bike!

Informacje o onemorebikepoznan

Poruszamy się po mieście na rowerach i chcemy zachęcić do tego wszystkich. Pomożemy Ci w wyborze roweru, albo przygotujemy twój do codziennej jazdy.
Ten wpis został opublikowany w kategorii PORADY, PRZECHOWYWANIE, SKLEP ONE MORE BIKE. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Wieszak rowerowy za pedał nie ma już przede mną tajemnic.

  1. WWJ pisze:

    Dodam tylko, że owa przepiękna listewka drzewnianna doskonale nada się jako mocowanie specyfikacji prezentowanego nad nią modelu.

Skomentuj

